İade & Değişim


İade & Değişim Şartları Nelerdir?

- Değişim İşlemi Gerçekleştirmek Yerine İade Koşulsuz Şartsız İade İşlemi Sağlamaktayız , Tekrardan Sipariş Oluşturabilirsiniz.

- İade işleminin başlatılması için 0545 400 95 95 nolu müşteri hizmetleri Whatsapp hattımıza ürünü iade etme sebebi belirterek yazılmalıdır.

- İadesini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ve orijinal kutusu ile beraber, anlaşmalı olduğumuz MNG KARGO ile bizlere gönderebilirsiniz. 

- MNG kargo ile 733673637  sözleşme numarası üzerinden kargoya herhangi bir ücret ödemeden tarafımıza gönderim sağlayabilirsiniz.

-Ürün tarafımıza ulaştıktan ve gerekli kontroller sağlandıktan sonra ,Sizin Göndermiş olduğunuz paketin Kargo Ücreti Düşülerek İade Sağlanacaktır. 

- İade edilecek ürünün kullanılmamış, yıpranmamış ve kirlenmemiş olması şarttır.

- İade edilecek ürün, faturası ile beraber firmamıza ulaştırılmalıdır. FATURASIZ ürünlerin iade ve değişimi kabul  edilmemektedir.

-  Ürün ya da ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.


Ürün İadesi Yaptığımda Ödediğim Tutar Bana Nasıl İade Edilecek?

 

- Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.


- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.


- Ödemenizi banka kartı ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale / Eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir.


- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.


- Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 7 iş günü içerisinde iade edilir. ( Kutu İçerisine Hernagi Bir Kağı da Ad, Soyad Ve IBAN bilgisi belirtilmelidir.)

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR