İade & Değişim
İade & Değişim Şartları Nelerdir?
- Değişim İşlemi Gerçekleştirmek Yerine İade Koşulsuz Şartsız İade İşlemi Sağlamaktayız , Tekrardan Sipariş Oluşturabilirsiniz.
- İade işleminin başlatılması için 0545 400 95 95 nolu müşteri hizmetleri Whatsapp hattımıza ürünü iade etme sebebi belirterek yazılmalıdır.
- İadesini yapmak istediğiniz ürün/ürünleri faturası ve orijinal kutusu ile beraber, anlaşmalı olduğumuz MNG KARGO ile bizlere gönderebilirsiniz.
- MNG kargo ile 733673637 sözleşme numarası üzerinden kargoya herhangi bir ücret ödemeden tarafımıza gönderim sağlayabilirsiniz.
-Ürün tarafımıza ulaştıktan ve gerekli kontroller sağlandıktan sonra ,Sizin Göndermiş olduğunuz paketin Kargo Ücreti Düşülerek İade Sağlanacaktır.
- İade edilecek ürünün kullanılmamış, yıpranmamış ve kirlenmemiş olması şarttır.
- İade edilecek ürün, faturası ile beraber firmamıza ulaştırılmalıdır. FATURASIZ ürünlerin iade ve değişimi kabul edilmemektedir.
- Ürün ya da ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.
Ürün İadesi Yaptığımda Ödediğim Tutar Bana Nasıl İade Edilecek?
- Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.
- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.
- Ödemenizi banka kartı ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale / Eft yoluyla 7 iş günü içerisinde iade edilir.
- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.
- Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 7 iş günü içerisinde iade edilir. ( Kutu İçerisine Hernagi Bir Kağı da Ad, Soyad Ve IBAN bilgisi belirtilmelidir.)